Loading

Jakie torby reklamowe niosą w ręce inne osoby w sklepach lub na ulicy?

cecha ta nie jest ceniona przez torby reklamowe), ale w zamianza to są bardziej ekologiczne. Wróćmy jednakże do sedna sprawy – jak torby oddziałują na umysł ludzki a także dlaczego hipermarketom tak niezwykle zależy, żebyśmy wyszli z jak największą ilością? Rozwiązanie tego problemu leży w umysłach przetwarzających informację. Widząc osobę, która nosi, przykładowo, torbę z popularnej sieciówki, sami chcemy kupić tam coś i niewiele później też kierujemy się tam. To udowodnione naukowo zjawisko oddziaływania na konsumentów za pośrednictwem innych klientów (a nie bezpośrednio przez samego właściciela firmy). Jednym z modniejszych zjawisk jest jednakże koncentrowanie się na torbach mniej szkodliwych dla środowiska – torby papierowe coraz bardziej wypierają plastikowe torby. Te pierwsze kojarzą się przede wszystkim z byciem „fancy”, a także z wspieraniem organizacji stawiających sobie za cel przetrwanie naszego gatunku. Torby reklamowe zatem już w bardzo wielu przypadkach są papierowe bez względu na to, że stosunkowo szybko się zużywają, a co za tym idzie – o wiele krócej stanowią reklamę. Pamiętajmy zatem, jak bardzo torby reklamowe stanowią element wpływający na decyzje o zakupach. Chcąc zmniejszyć negatywny działanie biznesmenów, warto zaopatrzyć się we własną torbę, w której zmieszczą się zakupy i dzięki takiemu rozwiązaniu unikniemy zakupu (aktualnie stosunkowo drogich przez regulacje Unii Europejskiej) toreb plastikowych bądź papierowych. Jednocześnie, uciekniemy od nieświadomego robienia reklamy dużym dyskontom – no chyba, że chcemy wypromować to, że robimy zakupy sami w sklepach ekskluzywnych.Czytaj dalej: torby foliowe

Autor: torby foliowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *